✈ ზღვის დონიდან რაც უფრო მაღლა ადის თვითმფრინავი, გარე ატმოსფერული წნევა კაბინის შიგნით არსებულ წნევაზე მეტად მცირდება. წნევის სხვადასხვაობა ყველაზე ძლიერად ილუმინატორზე მოქმედებს. თუმცა, მისი დიზაინი ისეა შექმნილი, რომ მან ამ დატვირთვას გაუძლოს.
➡️ თვითმფრინავის ფანჯარა სამი ფენისგან შედგება: გარე, შუა და შიდა.
? გარე მინა ყველაზე დიდ დატვირთვას უძლებს და სწორედ ის უმკლავდება წნევის სხვადასხვაობას.
? ერთი შეხედვით უმნიშვნელო ნახვრეტი ილუმინატორის შუა ფენას აქვს იმისათვის, რომ გაათანაბროს წნევა შიდა და გარე ფენებს შორის.
ეს ნახვრეტი უზრუნველყოფს, რომ წნევის სხვადასხვაობას მხოლოდ გარე ფენა გაუმკლავდეს, ხოლო შუა ფენამ დატვირთვა არ მიიღოს და სადაზღვევო მდგომარეობაში შენარჩუნდეს უსაფრთხოდ.
იმ შემთხვევაში თუ გარე მინა დაზიანდა, ზეწოლა გადმოვა შუა ფენაზე, რომელსაც ასევე შეუძლია თვითმფრინავის კაბინა უსაფრთხო მდგომარეობაში შეინარჩუნოს.
გარდა ამისა, ეს პატარა ნახვრეტი თვითმფრინავის ფანჯარას დაორთქვლისგან და გაყინვისგან იცავს. სწორედ მისი დამსახურებაა, რომ ფანჯრიდან ყურება და ხედებით ტკბობა შეგვიძლია.
? რაც შეეხება ილუმინატორის შიდა ფენას, ის დანარჩენ ორ მინას იცავს დაზიანებისგან, რომელიც მგზავრებმა შეიძლება გამოიწვიონ.